יום שלישי, 21 במרץ 2017

מרגש!

מי שעוקבת אחרי הפעילות שלי בפייסבוק בדף ממה ומארי, נחשפה למיזם שלי של סדנאות אונליין.
לטובת מי לא יודעת במה מדובר, אומר בכמה מילים-
זה לקח לי קרוב לשנה וסוף סוף זה יצא לפועל, הספתח קרה עם סדנת אונליין להכנת מחברת מיוחדת מאפס.
נבנתה באתר של החנות מערכת מאובטחת ומיוחדת למטרה זו, כדי לאפשר חוויה של סדנה אמיתית לכל דבר ועניין..לא עוד סרטון.
אני מצלמת את הסדנאות ב HD עם ציוד תאורה, צילום ועריכה מקצועיים שתוכלו לראות מה עושים ואיך עושים, בדיוק אם היינו יושבות יחד אחת על אחת.
הסדנה מחולקת לטאבים לפי חלוקת פרקים או נושאים, כוללת מלל והסברים וגם שאלות נפוצות, כדי לענות על כל מה שעלה בדעתי שתשאלו.
ועדיין, אני תמיד פתוחה וזמינה לכל שאלה והצעה למייל.
אין טוב ממראה עיניים, אז פתחתי את הסדנה הראשונה בחינם לכולן. מעל 300 נשים יצירתיות נרשמו לסדנה ולא פחות חשוב, חזרו לפרגן ולספר על החוויה שלהן. התגובות פשוט מדהימות!
בנוסף, נבנה קיט משלים לסדנה שאני מלקטת את מוצריו בהרבה תשומת לב ואהבה לכל פרט עד להכי קטן. והכיף הגדול- הקיט נשלח עד הבית.
אז תודה לכל מי שנרשמה, צפתה, הגיבה, פרגנה ושלחה לי משוב. מאוד מורכב לעשות סדנה כזו ומודה שהתרגשתי מהתגובות ונתתן לי הרבה כוח להמשך.
הסדנאות הבאות כבר בהכנה מתקדמת ומבטיחה לעמוד באותו סטנדרט ואף לעלות כל פעם עוד קצת ועוד קצת ..
אז לכו ליצור קצת זמן לעצמכן :)

www.meme-ve-mari.com

 דפים פנימיים בעיצוב "ממה ומארי". קיימים בקיט

 המון קישוטים מפנקים בקיט








יוצרת זמן לעצמי


הוסף רשומת תגובה

© My little crafty Studio. Made with love by The Dutch Lady Designs.